dissabte, 5 de març del 2011

MENOS MAL QUE NOS QUEDA PORTUGAL



"Parva que sou" - Deolinda                                         "Que tonta que sóc" - Deolinda
Música e letra: Pedro da Silva Martins

Sou da geração sem-remuneração                                Sóc  de la generació sense remuneració
e nem me incomoda esta condição...                            i no m'incomoda aquesta condició
Que parva que eu sou...                                                Que tonta que sóc

Porque isto está mau e vai continuar                           Perquè això està mal i així continuarà
já é uma sorte eu poder estagiar                                   ja és una sort poder ser becaria
Que parva que eu sou....                                              Que tonta que sóc

e fico a pensar                                                              i em poso a pensar
que mundo tão parvo                                                   quin món més tonto
onde para ser escravo                                                   on per a ser esclau
é preciso estudar...                                                        és necessari estudiar....

Sou da geração casinha-dos-pais                                 Sóc de la generació caseta dels pares
Se já tenho tudo, pra quê querer mais?                        Si ja ho tinc tot, per a que voler més?
Que parva que eu sou...                                               Que tonta que sóc....

Filhos, marido, estou sempre a adiar                           Fills, marit, estic sempre a ajornar
e ainda me falta o carro pagar                                      i encara em falta el cotxe pagar
Que parva que eu sou...                                                Que tonta que sóc....

e fico a pensar                                                                i em poso a pensar
que mundo tão parvo                                                     quin món més tonto
onde para ser escravo                                                    on per a ser esclau
é preciso estudar...                                                         és necessari estudiar

Sou da geração vou-queixar-me-pra-quê?                    Sóc de la generació vaig a queixar-me per a què?
Há alguém bem pior do que eu na TV                          Hi ha algú molt més pitjor que jo a la TV
Que parva que eu sou...                                                Que tonta que sóc....

Sou da geração eu-já-não-posso-mais-Que-esta-situação-dura-há-tempo-de-mais!
e parva eu não sou!!!

e fico a pensar                                                              
que mundo tão parvo
onde para ser escravo
é preciso estudar...

                Sóc de la generació jo-ja-no-puc-més-que-aquesta-situació-està-durant-massa-temps!
                i tonta no sóc !!!

                i em poso a pensar 
                quin món més tonto
                on per a ser esclau
                és necessari estudiar